sábado, 12 de noviembre de 2016

Segona carta

Sant Feliu de Guíxols, 30 d'abril de 2015

A en Jaume:

Ja fa uns dies que vaig rebre la teva carta, i si no t'he escrit abans ha sigut perquè em vas deixar sense paraules, No m'esperava pas que recordessis aquell llibre i encara menys que me l'enviessis des de París. Sobre la teva proposta d'anar a París t'he de dir que m'encantaria passar l'estiu allà amb tu però m'agradaria que vinguessis uns dies aquí, tinc una sorpresa per tu. Com ja t'he dit abans, quan vaig llegir la carta em vas deixar sense paraules i només vaig poder rellegir-la un i un altre cop durant els següents dies. Tan sols t'escric per poder respondre't, fins i tot sense tenir res a dir-te. També és molt bonica la sensació que tinc al escriure una carta per tu com si fos dins d'una novel·la de temps passat, i sentir com si fos l'única manera de poder saber de tu i respondre't. Un cop dit això t'he de dir que aquesta setmana tinc molts exàmens i no podré parlar gaire amb tu, divendres et trucaré i parlarem tota la nit.

Després d'haver passat el 2014 al teu costat i que faci un any d'aquell dia, també recordo que hi havia una coseta que un cop  vas dir que t'agradaria tenir, així que jo també t'envio un petit regal.

T'enyoro i t'estimo tant com tu,
Blanca

No hay comentarios:

Publicar un comentario